Kiwanis Club Risør

Husk moms kompensasjon – svarfrist 20. mai 2024

Huset Caspersen vei 47,RISØR,Norge

Nå er det tid for å søke momskompensasjon for 2023. Vi  må ha det inn tidligere i år enn før ! Se skjemaer som ligger på nettet: Dokumenter, skjemaer og maler – Kiwanis Norden

DS 3 Drammen

Drammen Strømsø Torg 7,Drammen,Norge

INNKALLING - DISTRIKTSSTYREMØTE NR. 3, 2023-2024   TID:           Lørdag 1- 2. juni. STED:        Scandic Ambassadeur Hotel, Strømsø Torg 7, Drammen

Barnas Kiwanisdag er utsatt inntil videre pga. at vi ikke er tildelt plass på Torvet.

Torvet Torvet,RISØR,Norge

Kiwanis Risør arrangerer hvert år barnas dag i sentrum, og benytter også anledningen til å selge lodd til Kiwanis-båten og til å slå av en prat med folk om arbeidet organisasjonen bedriver. Ulike hoppeslott og andre aktiviteter trekker folk til sentrum og Torvet blir smekkfullt av barn i alle aldre.

Sommeravslutning

Huset Caspersen vei 47,RISØR,Norge

Det arrangeres sommeravslutning på Huset. Det blir alltid en vellykket fest med god grillmat og godt drikke.

Sende inn kvartalsrapport

Kvartalsrapport må sendes til kasserer innen 6. juli. Skjema som skal fylles ut blir sendt til alle klubber.

Sende inn kvartalsrapport

Kvartalsrapport må sendes til kasserer innen 5. oktober. Skjema som skal fylles ut blir sendt til alle klubber.

Høstfest

Huset Caspersen vei 47,RISØR,Norge

En feiring på høsten må til.

Julebord

Huset Caspersen vei 47,RISØR,Norge

Årets julebord på Huset eller eventuelt på en restaurant ute på byen.